17 år och Mamma

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna Berglund - 14 mars 2010 15:08

ursäkta att jag skrev fel i förra inlägget om att jag åt glas, skulle självklart vara glass, medans viktigpetter fredrik kommentera det.. trött och sjuk blir inte mkt dator för mig idag. bara ligga i sängen och glo på tv :)


Kram

Av Johanna Berglund - 13 mars 2010 15:55

än så länge :D värkarna jag hade igår försvann efter ett tag. och nu när jag blivit sjuk ligger jag bara och svettas som en gris när jag ska sova. och imorse när jag öppnade fönstret så var det för varmt vid väggen för att jag skulle få in någon sval luft.. väldigt jobbigt :P  nu sitter jag och äter glas för att kyla ner min hals :) och väntar på middag.. hungrig är jag. och juan ska laga mat idag så jag slappnar bara av och njuter.. iofs så är vi hos hans mamma och hon skulle nog gjort middagen annars. Men är glad endå.. =D

Av Johanna Berglund - 12 mars 2010 17:06

känner av massa värkar nu, men tror fortfarande det är förvärkar. dom kommer inte regelbundet, och det gör inte "jätte"ont.. utan bara ont. får se om ett tag om det fortsätter :)

Av Johanna Berglund - 12 mars 2010 16:41

aa kanske lite grann, men ni som läste min förra blogg bör veta att jag älskar hela den serien. Jag läste ut alla böckerna på en vecka, visst flummade jag igenom första eftersom jag sett både första och andra filmen innan jag började läsa. men var helt besatt och kunde inte sluta läsa,, önskar att hon skrev fler filmer så man kan få drömma sig bort lite... Skiit  bra :)

Av Johanna Berglund - 12 mars 2010 14:15

jag har verkligen blivit förkyld nu :( går runt och svettas men fryser samtidigt. hostar och snorar. alldelens tjock i halsen och mina halsmandlar har svällt upp :( hoppas jag inte får halsfluss igen, för det känns precis likadant som när jag fick det förra gången.. och jag gillade inte att ta dom pillrerna. dom var så stora.. =( går det inte över  till veckan kanske man får gå till vårdcentralen och kolla. hoppas det vara är Juans sjuka som kom över på mig.


Kram och hoppas ni andra mår bättre än mig :)

Av Johanna Berglund - 11 mars 2010 18:56

kommentera och säg vad ni vill och vad ni tkr om min blogg.. menar det är ju ganska många som läser den varje dag. så nått måste ni ju tycka om ? eller är ni bara nyfiken vad som händer ?  det skulle itne vara så konstigt, att få barn är en spännande sak,. det spelar ju ingen roll om man är 17 är 45 :P men kanske lite mer intressant att läsa om nån som inte vet allt om livet än ? eller.. vet inte alls jag säg vad ni tkr. :D


Nu mat, ska laga tacos, till mig själv :( ne men är hos juans mamma, och hon är hos hennes bror och juan är på stan med Sua tönten kidnappar min pojkvän, men aja, han får igen nån gång han med :P hehe (A)  dom lär väl äta när dom kommer hem. men jag och lilltjejen är hungrig.


Jag har blivit sjuk också :( hua,, vet inte om jag har feber för ingen har ju en temp :( men jag är iaf tjock i halsen , och snorig,, och känner mig febrig, är alldelens varm och "svettig" men kall, hoppas det inte sitter i så länge mina förskylningar brukar.. dom brukar ju kunna hålla i sig mer än 3 veckor :/


Kram på er och glöm inte att kolla på Vampire diaries kl 8 på 6.an och Familjen Jackson kl 9 på tv4 =D, min kväll är iaf planerad, och rösta på vad ditt favorit namn är ;)

Av Johanna Berglund - 11 mars 2010 15:06

Du har väl inte missat att jag har en omröstning om vad just du tkr lilltjejen ska heta ? rösta :) vem vet kanske just det du vill vinner :) lägger fram resultaten efter att lilltjejen kommit ut och vi bestämt namn på henne.


Rösta på. kraam

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards