17 år och Mamma

Alla inlägg den 4 mars 2010

Av Johanna Berglund - 4 mars 2010 18:22

Nej det tror jag inte.. har hört många som säger att jag inte kommer kunna få någon utbildning eller jobb närjag blir äldre, men det tror jag . kommer inte behöva gå på soc eller bara gå hemma hela dagarna. kommer kunna skaffa mig en utbildning och jobb. det går alltid att plugga och skaffa utbildning om man verkligen vill det. visserligen kostar det pengar efter man fyller 21, men endå.


Och som det är nu så trivs jag med att vara hemma, visst, barnet har inte kommit än, men tkr om att laga mat detär alltid kul, så det har jag inga problem med. städa kanske inte är lika kul men det är skönt och avslappnande efter när det är rent. och det är skönt att känna att det är just jag som gjort det fint, och inte att någon annan gör det åt mig, börjar känna mig lat nu för tiden om någon gör nått åt mig. ^^


Med det så vill jag bara säga att jag lagade korvsoppa idag, och den vart lyckad :D jäkligt bra vart den . och lyckades tillochmed laga den utan att det skulle hamna massa "soppvatten" på hela spisen runt och kastrullen, har aldrig lyckats med det förut. jag börjar lära mig att fullt är fullt och det inte får plats mer då :P

En bild på min lyckade korvsoppa som jag nu kommer njuta av hela kvällen. förmodligen imorgon till frukost och lunch med ;) kan inte få nog av den, och juan äter nog inte hemma ikv, han är på stan med några kompisar vet inte riktigt när han kommer. får väl se. nääää nu ska jag äta :D

  

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards