17 år och Mamma

Alla inlägg under maj 2010

Av Johanna Berglund - 31 maj 2010 20:20

Kommentar till Vampire diaries!
Var kunde du se alla avsnitten? :O

svar: jag laddade ner dom, hittade en som hade lagt ut en fil med alla 22 avsnitten i, sen fixade jag svensk text till bara :) men man kan också titta på dom med engelskt tal här http://watch-series.com/serie/the_vampire_diaries  :)  njut =D
Av Johanna Berglund - 31 maj 2010 20:07

i lördagsnattsatt jag och kolla på alla vampire diaries avsnitten, och jag älskade slutet, lite glad, lite sur över att det sluta så, men det bevisar bara att det kommer komma en säsong 2 :) och igår så satt jag och sökte efter böckerna, och jag hitta dom, och kan läsa dom online, helt gratis :D 

dock så är dom på engelska :)

http://browseinside.harpercollins.com/index.aspx?isbn13=9780061990755

Av Johanna Berglund - 31 maj 2010 19:48

Idag var vi på resturangen hela dagen, hjälpte juans mamma, för hans morbror är i stockholm, så hon skulle blivit ensam annars, efter detgick vi till apoteket och köpte Borago till Channel för hon har fått mjölkskorv, Och så köpte vi en ny nappflaska till Channel, MAM heter dom , samma märke som hennes nappar  :) süper bra var den, hon tog den direkt utan några problem, till skillnad från bambinos (dom små här på sidan ) hon har alltid problem med dom, och kladdar alltid. denna gång inge kladd :D nu hade jag pumpat ut, såfår se om hon tar ersättningen lika bra också :)


Och när vi kom hem bestämde jag mig för att koka alla nappar, flaskor och silikonnappen till amningen + pumpen :) eftersom jag endå skulle koka den nya var det ju lika bra och slänga i dom andra :)

underbar flaska :) rekommenderas starkt till alla med småbarn :)

     

Av Johanna Berglund - 31 maj 2010 00:25

Är det bara jag och min familj som äter chili con carne med nacho chips och "creme freche" (stavning ?) ?? Juan äter inte så han har ris till.och alla andra tkr de är konstigt att ja inte har nå mer till. men är det fler därute som också bara har detta till ? süüper gott ju  ^^ och hur gör ni, gör ni egen  eller köper ni färdig gjord ? :) sitter och äter dethär nu, och kollar på street prooperty - blood on the streets :) sen sussa kudden =) godnatt


  

Av Johanna Berglund - 30 maj 2010 21:55

Nu ha jag fått bloggsvar. ni kan ställa frågorna där ist om det är något ni undrar  :D

ni hittar den här till vänster under bilden och presentationen :)  kram på er och hoppas ni ställer många frågor nu :D


Min första Mors dag idag :D yeah

Av Johanna Berglund - 28 maj 2010 15:38

Kommentar till bilder :)
Funderar på en sak.
Din pojkvän är lite mörk och har bruna ögon.
Borde inte ditt barn också ha det då.
Då brunt är dominant?
Är det verkligen han som är pappan till Channel?
En mycket funderande person

av funderande Igår kl 21:51
Svar: HAHA, ja det är verkligen han som är pappa till Channel,och jag tvekar inte ett dugg då jag har inte varitmednågon annan på över 3 år snart :)  jo jag tkr hon borde ha bruna ögon, jag vill att hon ska ha bruna ögon. MEN jag har inte heller bruna ögon, fast min pappa har bruna ögon ? hmm, min bror har bruna ögon också. men inte jag. så det spelar nog ingen roll om man har bruna eller ej. jag har grön bruna ögon, och channel har blåa, men ibland så kan man se brungröntrunt pupillern, så kanske får hon bruna sen. Och hon är bara 2 månader, och oftast så är det en tillfällig färg dom har fram till 1 års åldern :)  så nu vet du att han är pappan iaf, och hon , möjligtvis får bruna ögon sen, om inte annt så kan hon ha färgen hon har nu, så vacker  :)
Av Johanna Berglund - 26 maj 2010 16:21

jag och bebis har en dålig dag idag, vi båda är slö, hon har hosta och är snorig,  jag mår illa och har huvudvärk :/ vilken tur att Juan ska laga middag idag :) slipper jag göra det, så kan jag ligga och vila. Det enda jag behöver göra är att plocka undan lite här, så det är fint :)


ciaoo

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards