17 år och Mamma

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av Johanna Berglund - 1 mars 2010 11:48

Blir faktiskt det när juan fortfarande inte hört något från vissa i hans familj, även fast jag aldrig träffat dom eller pratat med dom. Men dom finns liksom i mitt hjärta endå, och jag tänker på dom och jag hoppas dom mår bra.

Jag menar kopplingen finns ju, dom är ju Juans familj och släkt, då även min kommande dotters Familj och släkt. men ber för dom att dom klarat sig iaf <3


Också finns det ju andra saker som irriterar mig medans, du skulle betalat förra månaden, men samma sak varje gång att du inte har pengar. sista chansen nu, betalar du inte på måndag så blir det ingenting av dethär... fan behöver pengarna nu, jag blir så arg så jag har lust att dra av mig håret.


Påå tal om hår så ska jag klippa mig på Lördag :) hehe, vet inte om jag ska göra så speciellt, men ska iaf ta bort allt det slitna, klippa upp det och tunna ur det lite grann.. tänkte kan ju vara bra att ha det gjort innan lilltjejen kommer ut, har nog inte så mkt tid att sätta mig hos frissan efter. och behöver veeeeerkliiigeen klippa mitt hår, har inte klippt det sedan förra sommaren, plus att jag platta det ofta, så det är väääldigt slitet just nu. Hoppas mitt hår inte blir förstört bara, älskar mitt hår :(  nu ska jag fortsätta vila en stund, fast först måste jag gå och skruva på kranen så det slutar droppa. irriterande sak.  Sedan efter jag vilat så ska jag laga mat precis i tid till att älsk kommer hem, också får vi se om vi åker in till stan ikv och tänder ljus, vilket är kl 19.00 på gustav adolf torget, kom dit alla chilenare eller också alla som vill visa sitt stöd och tända ett ljus för dom döda och överlevande som kämpar för att få dagen att fungera just nu.


Själv känner jag mig som en mespropp som ligger här och tänker att mina förvärkar gör ont, är precis som mensvärk, så det är molande värk typ några sekunder/min sedan sammandragning på det, sedan försvinner det..

ne nu vila :D fast först kranen ^^, ehehe

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards