17 år och Mamma

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Johanna Berglund - 21 mars 2010 19:55

Kommentar till sjukhuset imorgon!
väldigt söt blogg och intressant med! hur fungerar bloggandet nu när du är gravid och så :)?
hoppas allting går bra, både i nuet och i framtiden!

av e Idag kl 19:55 -
Svar: Det är inte så annorlunda än annars. har ju mer tid att skriva nu än dom som har skola t.e.x och jag kan skriva om vad som händer i magen och vad jag köpt för nytt till bebisen och vad som händer i mitt liv angående graviditeten. Lite svårt är det att blogga om graviditeten för det är bara alla andra som varit gravid som kan förstå vissa saker. men jag försöker förklara så bra det går så alla andra ska förstå t.e.x hur underbart det är att känna bebisen sparka. visst nu förtiden när hon sparkar gör det ont, men det är en känsla man inte kan förklara :) och samtidigt så blir det ju inte så mycket om fester och kompisar, men det kommer nog, tänker ju fortsättas blogga efter barnet kommit också, så då blir det lite mer kombinerat tonåring med mamma :)
Av Johanna Berglund - 21 mars 2010 19:38

nu har jag inte bloggat på hela helgen, men det är ingen bebis som kommit än om ni tror det, det är bara latheten som har varit framme :) har inte gjort såå mkt i helgen faktiskt fredag kväll avslutades med god mat och mys framför tv:n, och igår sov vi nästan hela dagen , utdöda båda två, när vi väl vakna och skulle iväg upp till juans mamma, då ringde pappa och sa att dom skulle komma förbi med nå saker till mig, så juan gick före mig och jag väntade här hemma på att dom skulle komma, bjöd på kaffe också :) snäll är jag :)  efter det begav jag mig också upp dit, fick skjuss av pappa dit, så käkade vi där, sedan gick vi hem och kolla på film :) idag likaså gick upp till juans mamma och åt middag, sedan nu när vi kom hem gjorde juan sig i ordning, och han har nyss stuckit iväg på träning :) så nu ska jag ägna mig lite tid till mig själv, duscha och fräsha upp sig lite grann :) kanske inte så länge till som jag kan ta en timme att duscha, kommer väl bara bli snabb duschar sedan närr lillan kommit :) hehe, sedan ska jag iaf städa upp sedan igår, gjorde nudlar och orkade inte disk undan så lika bra att jag gör det nu,


Sjukhuset imorgon då, tillväxtkontroll igen :)  får se vad dom säger då. Sist sa läkaren att dom det fortsätter sjunka är det bättre att hon får komma ut, så då skulle dom skriva in mig och sätta igång mig isf. mer än så vet jag inte. så får se imorgon, spännande :) har iaf allting fixat och nerpackat, ungefär allt. det viktiga som inte är nerpackat är väl leg. och patienbrickan, sedan några mindre viktiga saker som dricka, frukt och kanske nå godis är kvar. 


Ni kan gärna ge tips på  vad ni tycker jag borde packa ner :) kanske är nått som jag inte ens tänkt på och behöver :)


Kram på er :)

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards