17 år och Mamma

Alla inlägg den 15 mars 2010

Av Johanna Berglund - 15 mars 2010 07:52

huah, såhär förkyld har jag inte varit på länge..ligger och försöker andas så bra det går, men halsen är sväld, inte lika mkt som man kan tro när jag försöker få i mig luft, men är täppt i näsan samtidigt, så det funkar inte..och på grund utav att jag låg uppe och hostade hela natten är jag hes, och just nu har jag inte mycket röst överhuvudtaget.. vilket resulterade i att jag somnade inte förrän halv 6 imorse, vaknade igen en timme efter av att jag behövde gå på toa, sedan har jag inte kunnat somna om, och nu är jag dödstrött, och jag som ska in på skolan idag.. känner jag jag kanske inte riktigt orkar det idag. en av dom första gångerna jag verkligen inte orkar. 


Jag har iaf inte feber längre, inte som jag hade i helgen. men jag kallsvettas fortfarande, och kan inte sova under täcket alls för då är jag nerdränkt när jag vaknar.  och det märks att jag har sovit dåligt sedan förra helgen, igår sov jag mer eller mindre hela dagen, men kan faktiskt säga att jag var trött på natten, och jag var nära på att somna innan jag hostade igen. så det påvärkade inte min nattsömn iaf, utan det var hostan :/ nu ska jag se om jag kan få sova några timmar,, nu är det sömnen som får avgöra om jag åker in till skolan eller inte.. somnar jag om så stannar jag för måste sova. om jag ligger vaken  är det lika bra att hoppa in i duschen och sedan ta sig till skolan..  jag uppdaterar nog senare beroende på hur jag mår. då får ni höra hur jag gör :)


Kram på er, och hoppas ni inte är lika sjuka :(

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards