17 år och Mamma

Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Johanna Berglund - 9 mars 2010 21:25

ja nu har vi varit på information om lite saker på sjukhuset. bra info men man vart väldigt trött och seg.  typ hälften av alla som var där skulle ha i sommar eller senare.. om jag har typ 2 veckor kvar, och är mindre än nästan alla ^^ och vi var nog det yngsta paret där också :P


Nu ska vi göra pannkaka ikv igen . måste få bort alla ägg som vi hade i kylskåpet. men jag älskar pannkaka så det gör ingenting. hejsss

Av Johanna Berglund - 9 mars 2010 13:34

Jaa, nu är jag hemma igen. skönt. Har inte varit speciellt långt bort, men tillbringade natten hos juans mamma så vi fick ett väldigt väldigt tråkigt besked inatt. så vi ville inte att hon skulle behöva vara ensam.

Det är så att Pamela's (juans syrra) killes mamma dog inatt :'( väldigt synd, hon var en underbar person. inte mycket man kan göra åt, tkr bara otroligt synd om nacho och pamela. så när juans mamma berättade då kände han att han ville gå upp till henne, för dom hade skjussat pamela till nacho, och om vi inte gått upp skulle hon varahelt själv, och det tyckte jag va synd. helst om en sånhär sak hänt.. så vi gick dit, var vaken ett tag med henne, sedan somnade hon och juan satt vid datorn medans jag halvsov i sängen.


Idag vet jag inte hur allting kommer ske, om vi ska sova där igen eller om pamela sover hemma ikv.. Men för mig spelar det ingen roll, förut hade jag två hem, nu har jag tre, min egen lägenhet., hemma hos pappa och hemma hos Ximena och Pamela :P hehe.


Ne justja, också ska vi upp till sjukhuset idag, ingenting speciellt eller farligt som hänt :P ska bara in på information om amning, förlossningen och dom första timmarna och dagarna med den nyfödda :) LÄÄNGTAR SÅÅÅ MYCKET NU =D

Börjar faktiskt känna mig som hemma igen på sjukhuset, när jag var mindre så brukade jag vara där ganska mkt. när mamma fått mina syskon och så. var bara tid en timme när julia kom, men när syskonen på mammas sida kom var jag där längre.. och många gånger när Simon skulle komma för han kom jätte tidigt för mamma och min "plastpappa" krockade, så dom var tvungen att ta akut snitt. också bröt läkarna foten på han när odm skulle ta ut honom. stackarn, men gipset har mamma kvar hemma,, det är sååå litet :P  aja. Ska ju in igen på sjukhuset den 22a på ultraljud, ska bli spännande och se om hon tänker komma ut innan eller om vi hinner få mer bilder på henne.. kul att ha kvar som minne och visa när hon blir äldre =D.. yes,



Men nu vart det långt,aja, hur som helst så ska jag gå och städa lite grann i köket. och sedan s å ska jag duscha och fixa till mig lite grann :)


Rip :(

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards