17 år och Mamma

Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Johanna Berglund - 15 maj 2010 19:48

Nej det är jag faktiskt inte :)  hehe ville bara att ni skulle titta in här ;)

Liiiiite "tjockare" är jag nu än innan jag vart med barn. men det kan man ju bara förvänta sig :) dock hade jag ju inte stor mage, men den lilla jag hade lämnade spår på min kropp i form av liten större mage och måånga bristningar :( så ni har tur om ni ser mig i bikini i sommar. skämms lite grann hur fult det har blivit från graviditeten. illa.. men får hoppas att det vill försvinna :/

magen kommer iaf gå bort. den går ju att träna bort, men bristningarna är ju svårare :P


Aja, när jag gick hem från Juan's mamma tog jag en extra "omväg" gick först upp till macken och pumpa upp hjulen på vagnen. dock så är dom tydligen inte hel för nu är det dåligt med luft igen    aja, det går ju att köra iaf :)

Hädanefter så ska jag gå minst en promenad om dagen, så är det någon som vill göra mig sällskap så hör av er då :) hehee


Fick igår reda på att det kommer finnas en 2:a ledig i huset bredvid i början av Juni, så ska på visning på den och kolla om den är fin. Gillar vi den kanske vi flyttar dit ^^ extremt långt, cirka 20 m. MAX mellan husen :)


Nu ska jag mysa med min dotter :)  kram på er

Av Johanna Berglund - 15 maj 2010 15:38

är hos juans mamma, har badat med lilltjejen för en stund sedan, sedan somnade hon efter jag smörjt in henne me olja :)

och nu är jag hungrig. så väntar på juans mamma ska komma hem, sedan kanske jag ska göra pasta sallad :D  


kramhejs

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards