17 år och Mamma

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Johanna Berglund - 15 april 2010 18:15

Ja nu börjar jag bli lite halvtrött iaf. ska göra iordning lite i köket. så får Juan laga maten ikv för jag orkar inte (a)




Bild nr 1: en söt Channel som ligger halvtrött och kollar på mig   

  

Bild nr 2: en söt Channel 10 sek efter, pååväg att somna men tittar fortfarande på mig   

  


Bild nr 3: en söt Channel ca 3-4 sek efter. Sooooover :D   

   


Hon äger hela mitt hjärta, eller rättare sagt, HON ÄR MITT HJÄRTA!  

det finns ingenting i hela världen som jag inte skulle göra för hennes skull <3

Av Johanna Berglund - 15 april 2010 11:24

har nyss ätit tacos till frukost (a) åt det till middag igår och det fanns kvar :) love

Lilltjejen sover så sött just nu.

 

Jag var hungrig och det är svårt att äta tacos med en sovande bebis på bröstkorgen, så jag la henne på en kudde i samma läge och "ställning" som är n'r hon ligger på mig. Helnöjd, hon vaknade till lite grann och kollade runt, sen somnade hon om.   annars om man lägger henne rakt på sängen så vaknar hon direkt och vägrar somna om :P  så har hittat lösningen på problemet :D


Idag ska vi inte göra så mkt tror jag, idag är vi båda hemma här, juan är sjuk så han stannade hemma från skolan :) sällskap förutom en sovande bebis :D ikv blir det vampire diaries iaf ;D

nu ska jag vila en stund medans hon sover :)


tack Maja för du fixade till min blogg :)

ciaoo


besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards