17 år och Mamma

Alla inlägg den 11 april 2010

Av Johanna Berglund - 11 april 2010 16:37

ledsen att jag nästan gett upp bloggen, men det börjar bli tråkigt att blogga, och tkr inte om min design heller,, någon duktig kan gärna få göra om den åt mig :) skulle vara süper najs :)


Men va äre med vädret ? :D  det är ju sol, både igår och idag, bra bra   

Hoppas det fortsätter vara såhär fint imorgon bara, då tänkte jag ta med mig min dotter i vagenen och promenera till älsk skola lagomt till han slutar :) blir väl en bra promenad, han går ju i tallnäs, så det är ju en liten bit :)

Juans mamm ahar nyss klippt honom, så nu står han i duschen och sköljer av sig, och så småningom så ska vi väl dra oss hemåt, kanske in på affären och köpa morötter och dipp tills ikv ? det är film och jag och bebis kommer bli själva eftersom älsk har träning :)


Pappa; jag vet att du ville att jag skulle komma förbi denhär helgen, och jag tänkte faktiskt ta en promenad om det var fint väder, vilket det var. Men lilltjejen var så grinig under hela fredag natt så jag fick knappt sova nått. så jag sov nästan till 5 på lördagen, hann itne göra så mkt annat heller förutom och städa. men kommer förbi nått i veckan ist :) loove you   


Nu ska jag kollar på lite kläder, efter vi betalat aprils alla räkningar ska jag och bebis köpa nya kläder, både till mig och henne, vilket behövs :) har sparat pengar nu sedan jul, har pengar nu så jag kan handla mycket :D  najs      


  



Vill ha nått liknande som tatuering, bak på skulderbladet.  Nu syns det inte så bra, ska rita upp den på ett vitt papper ist. Men vad säger ni ? Har bara inte bestämt mig om jag ska ha den textstilen eller liknande som på bilden nedan. och om jag ska ha hjärtat i färg eller ljusare"svart/grå".  Funderar också på om jag ska göra hos Arahant tatto, den nya här i sundsvall, hört mkt bra om dom, vad säger ni ? kom med tips !!!    


Är super glad och pigg iidag, kan vara för jag sov bra inatt.

Kanske märks eftersom jag tryckt in massa smileys överallt :P haha   


Juan Yevenes y Channel Yevenes,  Ustedes son todo para mi <3

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22
23
24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards