17 år och Mamma

Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Johanna Berglund - 12 februari 2010 11:02

less man blir, från första början när man diskuterar med dom om  det som kommer hända, då säger dom att det är helt ok, och att jag får börja igen till hösten. utan problem. men nu då ska jag tydligen skriva in mig på iv igen, ha praktik hela tiden förutom när jag går på spec matte med sune, vilket kan vara bra, slipper pressen på att klara alla andra kurser också. MEN IV. herregud, orkar inte iv igen alltså. och TYDLIGEN, så länge min adressändring inte gått igenom så är jag registrerad på iv i sundsvall, och när den går igenom, så blir jag registrerad i timrå :|  Less man blir, är inte ens kvar där då.. och kanske går jag inte ens estet till hösten.. får se hur det blir.. blir så less när det ska bli sånt krångel av allting. Men kanske jag söker till nått annat program till hösten, eller är jag väl ska börja skolan igen. självklart tråkigt för nu kommer jag ju isf gå om ett år till. Men vad ska man göra, jag är fortfarande glad att jag tog det val jag gjorde, men hoppades ju på att skolan inte skulle bli förstörd för det. men vet ve, jag kanske inte ens är intresserad av estet när jag börjar igen . jag är ju ganska sugen nu på omvårdnad eller hotell och resturang, så vem vet ^^


aja, när jag kom hem idag så hade iaf posten kommit, och där fick jag brev från sjukhuset om en till tid till ultraljud och läkar besök efter det . så ska dit nästa vecka på onsdag och kolla så allting är okej med lilltjejen våran. hoppas för guds skulle att inget är fel :/ men hon rör sig som vanligt iaf, lite starkare sparkar, men det förstår man ju.  Nu ska jag städa undan lite här hemma, sedan träffa våran kära vaktmästare för att kolla vart vårat förråd ligger, och sedan ska jag kanske lägga mig och vila tills älsk kommer hem, har huvudvärk som bara den.


Sen kl 3 så har vi möte hos soc igen, hmm. så vi ska väl dit då. blir bara irriterad att man ska behöva gå dit 1000 ggr innan man får hjälp, om ens man får det. och sedan så sitter dom och säger endå att våra föräldrar måste ta hand om oss till vi fyllt 18 eller gått ur skolan. men dom har ju inte råd ? vadfan tror ni att dom är miljonärer eller ? aja,får se vad som händer idag, och vad dom säger. hörs nått senare. ciaaoo :)

Tidigare månad - Senare månad

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards