17 år och Mamma

Alla inlägg den 10 februari 2010

Av Johanna Berglund - 10 februari 2010 13:01

åhh, vad skönt med solen ute, den skiner så fint :) längtar ju bara till sommaren ännu mera :( men det kommer gå fort till sommaren kommer :)


Ja, idag så var vi ju på MVC, och det gick bra, mitt blodvärde var högt nu :O 117, mkt bättre än förut. så det var ju toppen, det som var lite mindre bra kanske är att jag inte växt nånting. kurvan blev helt rak, nästan så det gick lite neråt. om det är någon som är gravid som läser min blogg så förstår ni ju vad jag menar med kurvan, och det ska ju vara i en liten båge nästan. och det var det inte alls :( den var vart helt platt efter hon la in måtten :/ så hon sa att hon skulle kolla med dom andra barnmorskorna där och kolla hur dom skulle göra om hon skulle lägga en remiss till ultraljuds grejen. isf så skulle dom ringa mig och ge mig en tid. men hon sa att hon var inte orolig för huvudet låg neråt. påväg in i förlossningskanalen :P så hon är ju faktiskt vänd åt rätt håll och allting, och hon sa att det beror nog på att hon lagt sig till rätta som kurvan vart platt. men hon skulle endå kolla med dom andra :) men hoppas det blir ett till ultraljud, skulle vara jätte roligt att kolla hur det ser ut nu :D om man ser nånting :P men självklart så hoppas jag ju att allt är okej. jag menar, efter trippen till sjukhuset så har jag verkligen blivit orolig att nått ska hända. och jag försöker ta det så lungt som möjligt. vill inte nått ska hända henne :) (om ni inte läst om vrf jag åkte till sjukhuset, kollar på blogginlägget med gravidvecka 33 )


Just nu sitter jag och väntar på att Pappa och Suzanne ska komma förbi med några kläder, ska göra kaffe så fort dom ringer  :)  Sen efter dom åkte ska jag göra nått att äta, blir nog ris m. korvstroganoff =) gud vad gott.. sugen jag blir på att laga mat nu bara för det ^^ hehe


Ha det bra så länge så hörs vi nått senare :)

Tidigare månad - Senare månad

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards