17 år och Mamma

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna Berglund - 16 juni 2010 09:16

Klev upp åtta för att fixa mig lite, ska snart väcka lilltjejen , göra ordning mat till henne, och sedan vänta på att pamela kmr så ska vi dra oss iväg mot kyrkan för att fixa en tid till hennes dop :) det längtar jag till, (alltså dopet, inte kyrkan ^^ )


Sen blireväl och kolla på chile's match som är idag :) sen vet ja inte om vi ska göra så mkt mer, tror jag inte, blir väl slapp bara :) 


nu måste jag gå s¨å jag hinner med allt :P  ciaaoo

Av Johanna Berglund - 11 juni 2010 20:09

har ni glömt bort att jag har bloggsvar ? och inte kommenterar ni heller,, kan lika gärna sluta blogga isf...!! för eran skull jag håller på, ju mindre ni kommenterar och frågar, desto tråkigare bli det för mig att blogga..

Av Johanna Berglund - 11 juni 2010 15:05

Har nu gjort en ny kategori, som handlar om hur Channel utvecklas varje månad den 23 kmr jag skriva om hon lärt sig nått nytt och hur gammal hon är då. kan också hänta att jag lägger in nått där under dom andra dagarna.


Nu är hon 2 månader och 2 veckor :)

det hon lärt sig hittills är jollra, hon skrattar när man pratar med henne, lägger märke till saker, tillexempel mobiler som snurrarpå hennes gunga. och nallarna som hänger i vagnen , som hon också försöker prata med :P

hon älskar också sin nallis ( gosedjuret jag köpte, har lagt bild på den, en rosa dinglis *katt*)  och hon äter ofta på händerna :)

Av Johanna Berglund - 8 juni 2010 16:26

http://www.metro.se/2010/01/28/96119/tufft-for-unga-foraldrar-att-klara-av/


Fyyfasen vilket underbar idé =) synd bara att det inte finns här i sundsvall, skulle lätt vilja gå där isf. underbart att bara kunna ta med sig barnet till skolan. tror nog inte att man får göra det är på gymnasiet. :/ illa.


Iaf så ska jag och Maja åka till stan imorgon, först på Mvc så jag får min p-stav, sedan skolan så Maja kan skriva ut sig,och då ska jag passa på att prata med någon där om det är möjligt att jag kan få börja lite smått till hösten. och isf göra upp en plan för det. för jag vet inte om juan fått jobb till hösten då måste jag passa C.  hoppas det funkar på nått sätt, vill verkligen fixa skolan. iaf, efter det så ska vi till försäkringskassan sedan dra runt på stan ett tag =) mys

Av Johanna Berglund - 8 juni 2010 01:15

det låter bra =D


=)

Av Johanna Berglund - 6 juni 2010 21:07

=(  min pojkvän är dum,, först säger han att han beställt mobilen, sen ba; ne inte denhär månaden, sen när ja fråga vrf så säger han inget, och ja fråga om han beställde den eller inte vägrar han svara :/  han retas :/


  

Av Johanna Berglund - 6 juni 2010 20:40

inte mycket gjort idag inte, gick upp på affären, sedan lagade jag mat :) och nu ligger jag och C här och väntar på att våran älskadeJuan ska komma hem :)


I veckan ska jag inte göra så mkt tror jag inte jag ska göra så mkt mer än att på onsdag åka in på stan, Först ska maja möta mig utanför MVC så ska hon följa m. mig in och hjälpa mig och passa C medans jag sätter in p sprutan, sedan ska vi  till v-malm så ska maja skriva ut sig, och jag ska prata m. studievägledaren eller nån på iv om skolan :)  sedan ska vi till försäkringskassan och lämna papper, och då ska jag passa på att ta papper om underhåll till min pappa :) sen vet jag inte vad vi gör, om vi ska gå på stan eller åka hem, det visar sig :)


och fredag kanske jag och pame ska till kyrkan och prata m. prästen :)

Av Johanna Berglund - 6 juni 2010 13:41

igår var jag och C hem till pappa och åt mat :)  jag och pappa ska gå på nån kurs så han får övninsköra med mig, så ska vi börja nu i sommar :D hihi

Alla ni som tagit körkort, vart gjorde ni och hur mkt kostade det ? :)



nu ska vi lata oss ett tag och sedan gå upp till juans mamma :)

ciaoo

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards