17 år och Mamma

Direktlänk till inlägg 8 juni 2010

MaJA

Av Johanna Berglund - 8 juni 2010 01:15

det låter bra =D


 
 
Mamma Isabella

Mamma Isabella

8 juni 2010 01:24

Sv: det är otroligt jobbigt när folk orkar med att ens öppna sin lilla mun och ge ut sådana kommentarer. Man kan ju faktiskt ta åt sig och må väldigt dåligt utav det. Hihi brukar faktiskt vara inne och läsa på din blogg. Men är ur dålig på att kommentera. En sak jag tycker är så tråkigt är att alla ger i från sig så elaka kommentarer till dig om din dotter. Jag tycker Channel är ett underbart och vackert namn. Och hon är jätte fin. Dra upp fingret och slå dem jävlarna som kommenterar massa skit.

Kram bella

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
Mamma Isabella

Mamma Isabella

8 juni 2010 01:34

Sv: Människor är idioter, men vad hade världen varit utan dem ?
Man ska ju välja ett namn som ligger gott om hjärtat och va fasen har det för betydelse vad namnet betyder och sådant ?
Jag och min fästman har ju redan bestämt namnet till våran son och det får vi också skit för och kompisar säger att vi ska välja något annat för Kewin är skit fult och så vidare. Men vi valde Kewin för att det ligger så otroligt gott om våra hjärtan och det betyder något enormt mycket för oss det namnet.

Majas blogg läser jag varje dag och vi skriver även på msn och sådant =) väldigt go och mysig tjej.

Åh, man längtar inte lite tills Kewin är ute nu när man ser bilderna på Channel. Härligt det måste vara att vara mamma. Själv längtar jag något enormt efter att få ut Kewin och kunna få lukta på honom och gossa med han :)

kram

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
Mamma Isabella

Mamma Isabella

8 juni 2010 01:53

Sv: Åh underbar liten plutt du fått då :) Hoppas kewin oxå är lugn. Men han lär ju bli som sin pappa. Gnällig och lat ( haha skämt o sido )

Ja det tror jag nog han gör. vi har ju kallat honom för Kewin ett bra tag och han kommer alltid bli kallad Kewin. Skulle kännas fel att säga något annat namn till honom sen när han är född. Vi känner ju båda att det är ett bra namn och eftersom det ligger så nära hjärtat så skulle vi aldrig byta ut namnet.

Man behöver sina stunder som vänner, annars skulle man ju inte klara av att vara vänner och dela stunder tillsammans. Ja, det skulle jag också tycka va kul. Men här nere så finns det bara idioter som snackar skit och går bakom ryggen på en. Man kan inte lita på någon. Det är rätt sorgligt faktiskt.

Kram

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
Mamma Isabella

Mamma Isabella

8 juni 2010 02:07

Haha min lillebror var också ett litet charmtroll när han var liten, men nu är han verkligen konstig. dock är det väldigt synd om honom, Han får kämpa dagarna in och dagarna ut för att inte bli misshandlad i skolan. Lärarna bryr sig inte om honom. Och kompisarna bara står och tittar på. I vintras mulade några killar min bror i snön och tur som fan att jag stod några meter bort och rökte. Jag sprang fram till dom killarna och tryckte upp dom mot väggen. Man ska då fasen inte leka med mig haha ;) en liten bitch är jag allt. Men det behövs verkligen ! Man kan ju inte krypa längst vägen hela livet ut. I bland måste man stå stadigt på jorden och stå rak i ryggen och visa vart fasen man står.

Vi söker lägenheter för fullt just nu. Men bort från den här äckliga staden ska vi och jag är så otroligt lycklig för det. Jag bor i Ulricehamn nu. Det ligger ungefär 9 mil utanför Göteborg. Så flytten bär av till Borås, eller till Jönköping. Beror på vart Anton får fast jobb.

http://www.mammaisabella.bloggplatsen.se

 
Linnea - 17 år o gravid

Linnea - 17 år o gravid

8 juni 2010 14:12

Tack, ja han ha ju de :P

http://mammalicious.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berglund - 15 februari 2011 17:47

Nu är det såhär att jag har bytt ställe, bloggar nu på blogg.se men följ mig gärna där, jag hoppas min uppdatering ska gå lite bättre nu när vi fått hem våran dator igen. följ mig på minchannel.blogg.se   älskar er ;) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 19:04


     är ute efter en ny mobil, eftersom min sony ericsson vivaz pro gick sönder, och jag skicka den på lagning så gav dom tillbaka pengarna ist för att laga den. så nu blire denna tror jag. :) ngn som  har den. fördelar/nackdelar ? :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:22

snart är min lilla Nellie 11 månader, 10 dagar kvar, sen äre bara en månad till hon fyller ett :) huga tiden har gått för fort :/ Just nu är det så mkt saker som händer i utveckling hos channel, hos håller just nu på att lära sig stå själv, som ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:21

jag tänkte ju bomba er med några inlägg nu , inte för ni klagar på den lilla uppdatering jag har, utan bara för att jag vill :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:15

hoppas ni kan se denna nu då :)           några låtar som spelar väldigt flitigt hos mig just nu. :) enjoy ...

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards