17 år och Mamma

Alla inlägg den 23 september 2010

Av Johanna Berglund - 23 september 2010 17:24

snart har jag och juan varit tsm i 2 år och 9 månader, och idag är våran lilla prinsessa 6 månader, herrejisses, tiden går jätte fort :(  *ledsen*

snart kryper hon riktigt inte långt ifrån nu :)


Imorgon ska vi ta oss in på stan och käka lunch på AllStar, självklart om det är gratis och tacos, vad tror ni ? jag älskar tacos :D


Har nyss bestämt också att vi ska ner till loos 8-9-10e okt,  kul , har inte varit där på ca ett år nu :P ojoj , tiden går snabbt, och det var där nere jag blev gravid med, på midsommarafton :D härligt :D hehee, ne men så kommer faster upp och hämtar oss, sedan skjussar hon hem oss på söndag, snäll faster man har :D ♥


förut satt Nel och lekte och skrek(prata) för fullt, sedan blir det knäppt tyst, så går jag ut där hon sitter, och så ser jag att hon får fruktpuré av farmor, tookglad vart hon ju mitt lilla matvark.

Snart ska vi bege oss hemåt, först ska vi till affären och köpa något till den lilla tjejen att äta imorgon , och bananer och mosa till henne, mums, det har hon aldrig testat, så hoppas hon tkr om de :D sedan ska vi hem och se filemn leigon [stavning?] som igentligen skulle vara inlämnad om en halvtimme, men får lämna den imorgon ist :p vi måste se den, vi somna ju allihopa igår ^^


Idag var jag in på skolan, skulle igentligen börja halv 9 men försov mig, så tog med mig channel in och hälsade på allihopa, sen en snabbis på donken med bea :D  love


hörs senare :)

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<< September 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards