17 år och Mamma

Direktlänk till inlägg 29 juli 2010

min lilla pojke, hihi

Av Johanna Berglund - 29 juli 2010 20:04

HELLU, TÄNKTE UPDATE YOU ALL LITE, DET HAR INTE HÄNT SÅ MKT PÅ DOPFRONTEN, MEN DET ÄR PÅ G, JUANS SYRRA SKA BESTÄLLA FESTKLÄNNINGEN OCH SKORNA SNART. OCH DOP KLÄNNING HAR VI JU REDAN :D , SKA BLI SÅ KUL ATT SE HENNE I MIN DOPKLÄNNING. SOM BÅDE JAG OCH MIN BROR HAFT. DOCK INTE MIN LILLASYSTER. LITE TRÅKIGT, MEN ENDÅ SPECIELLT. EFTERSOM DET ÄR BARA JAG OCH FREDRIK SOM ÄR HELSYSKON. ALLA ANDRA ÄR "LÅTSAS".  MEN ÄLSKAR DOM ENDÅ :D OCKSÅ SKA JAG OCH JUAN BEGE OSS UT PÅ STAN OCH LETA NÅ GULLIGA DEKORATIONER :) NÅGON SOM HAR TIPS ? ANTINGEN HÄR I SUNDSVALL ELLER PÅ INTERNET :)   NU SKA NI FÅ VETA EN ROLIG OCH GULLIG SAK. TKR IAF JAG. FÖRUT IDAG SÅ VAR JAG UPP PÅ AFFÄREN OCH HANDLA. SÅ TOG JAG MED MIG C, OCH NÅGRA GAMLINGAR OCH EN I TYP 30 ÅRS ÅLDERN KOMMENTERA ATT MIN LILLA POJKE VAR SÅ SÖT, SÅ SA JAG SNÄLLT, NE DET ÄR EN TJEJ. JASSÅ?! DET TRODDE JAG INTE HON HAR JU BLÅ BYXOR PÅ SIG. JAHA, HONNHAR JU ROSA STRUMPOR, ROSA NAPP, ROSA FILTAR. (EN SOM HON LIGGER PÅ SOM ÄR TJOCK, OCH EN TUNNARE). JA JAG SER DET NU, MEN HON ÄR JÄTTE SÖT.  ALLTSÅ MÅSTE BEBISAR HA ROSA KLÄDER OM DOM ÄR TJEJ OCH BLÅ OM DOM ÄR POJKE? JAG VET ATT JAG ÄR LITE "FEMINIST" PÅ DET SÄTTET ATT JAG VILL HA ROSA KLÄDER PÅ HENNE. JUAN VILL T.EX TA HÅL I ÖRONEN PÅ HENNE. FÖR MAN GÖR SÅ I CHILE OM DET ÄR TJEJER. OCH FÖR ENGÅNGS SKULL NÄR CHANNEL HAR ANDRA FÄRGER ÄN ROSA SÅ BLIIR HON KALLAD FÖR POJKE. HERREGUD. BLEV LITE SMÅTT IRRITERAD ATT DET ÄR SÅ. IAF DET VAR LITE ROLIGT MEN IRRITERANDE. NU TILL DET GULLIGA. CHANNEL CHARMADE VARENDA PERSON SOM BÖRJA PRATA MED HENNE. HON SKRATTA OCH PRATA HELA TIDEN. HELA VÄGEN HEM LÄT HON. OCH NÄR VI KOM HEM SATTE JAG HENNE I SÄNGEN VÅRAN FÖR JAG TÄNKTE DISKA IORDNING LITE, OCKSÅ HÖR JAG ATT HON PRATAR, SEDAN EFTER NÅ SEKUNDER SOM JAG TITTA BORT GNÄLLDE HON LITE, NÄR JAG SEDAN TITTAT TILL HENNE SER JAG ATT HON TITTAT OMKULL OCH SOMNAT XD TOTALT SLUT. OCH HON SOM INTE VISA DET MINSTA TECKEN PÅ ATT HON VAR TRÖTT. FÖRUTOM ATT HON GNÄLLDE TILL, MEN DET KAN MYCKE VÄL VARA FÖR ATT HON TIPPA OMKULL :P   ÄRE INTE GULLIGT?   EN GLAAAD TJEJ :DU   OCH SÅHÄR SER HON UT JUST NU, VAKNADE PRECIS NÄR JAG SKREV DETTA INLÄGG OCH TOG DIREKT TAG I SIN LEKSAK OCG BÖRJA ÄTA PÅ DEN OCH DRA I ALLT. NU SKA JAG SPELA XBOX -.- HMM... OCH MYSA MED MIN DOTTER :D

 
 
CarolineViklund

CarolineViklund

30 juli 2010 13:10

Du har fått en sån oerhört söt dotter! :)

http://carroovklnd.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berglund - 15 februari 2011 17:47

Nu är det såhär att jag har bytt ställe, bloggar nu på blogg.se men följ mig gärna där, jag hoppas min uppdatering ska gå lite bättre nu när vi fått hem våran dator igen. följ mig på minchannel.blogg.se   älskar er ;) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 19:04


     är ute efter en ny mobil, eftersom min sony ericsson vivaz pro gick sönder, och jag skicka den på lagning så gav dom tillbaka pengarna ist för att laga den. så nu blire denna tror jag. :) ngn som  har den. fördelar/nackdelar ? :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:22

snart är min lilla Nellie 11 månader, 10 dagar kvar, sen äre bara en månad till hon fyller ett :) huga tiden har gått för fort :/ Just nu är det så mkt saker som händer i utveckling hos channel, hos håller just nu på att lära sig stå själv, som ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:21

jag tänkte ju bomba er med några inlägg nu , inte för ni klagar på den lilla uppdatering jag har, utan bara för att jag vill :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:15

hoppas ni kan se denna nu då :)           några låtar som spelar väldigt flitigt hos mig just nu. :) enjoy ...

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards