17 år och Mamma

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Min flicka börjar bli stor :)

Av Johanna Berglund - 17 juli 2010 19:50

OJ SÅ STOR HON BÖRJAR BLI. JAG MÄRKER DET NU.  SEDAN HON VAR 3 MÅNADER HAR HON FÅTT SMAKAT LITE POTATIS MED SMÖR, DET HAR VARIT LITE SÅDÄR. HON HAR ÄTIT DET, MEN INTE RIKTIGT GLUFSAT I SIG DET. OCH I FÖRRGÅR KÖPTE JAG 4 MÅNADERS GRÖT TILL HENNE, VANLIG MILD HAVREGRÖT, DET FICK BLI DEDN FÖRST OCH FRÄMST. DOCK TYCKTE HON INTE RIKTIGT OM DEN, SÅ JAG BLAND I LITE JORDGUBSSYLT IGÅR OCH DET VERKADE GÅ NER BÄTTRE. NÄR DENHÄR GRÖTEN ÄR SLUT SKA JAG NOG TESTA BANANGRÖTEN. HAR HÖRT ATT DEN ÄR GODARE OCH DET ÄR FLER BEBISAR SOM TKR OM DEN. IDAG SÅ VAR JAG LAT OCH KÖPTE FÄRDIG POTATIS MED MOROT. OCH DET GICK HEM DIREKT. HON VERKA TYCKA ATT DEN VAR SKIT GOD :D HON HANN KNAPPT SVÄLJA INNAN HON VILLE HA MER. HEHE. HON FICK OCKSÅ PÄRONPURE SOM INTE VAR LITE POPULÄR :P OCH ÄPPELJUICE. OCH OM JUICEN SÅ UNDRAR JAG OM MAN KAN KÖPA BLANDJUICE. DOM I SMÅ TETROR OCH BLANDA SJÄLV DOM BORDE HON VÄL KUNNA DRICKA? HON DRICKER JU VATTEN OCKSÅ IOFS. MEN DET ÄR JU LITE ROLIGARE MED SMAK.    JUST NU ÄTE HON 2 MÅL "MAT" OM DAGEN GRÖT TILL FRUKOST OCH NÅN POTATIS PURE ELR NÅGOT ANNAT TILL MIDDAG. SEN ERSÄTTNINGS RESTEN AV MÅLEN. NI MED BARN , KOM GÄRNA MED TIPS PÅ VAD JAG KAN GÖRA TILL HENNE :)         OCH SOM NÅGON KOMMENTERA OM HUR MYCKET HON VÄGER  OCH HUR LÅNG HON ÄR NU. JAG VET INTE EXAKT JUST NU. SKA RINGA BM I VECKAN OCH FÅ NÅN TID. MEN DEN SSISTA JUNI VÄGDE HON 6375 G OCH 69 CM :)

 
 
Diana

Diana

20 juli 2010 09:29

Ååh vad härligt! :) vart ligger det då, är det spanien? :) eller är det i amerika någonstanns? Vilken lyx, ser ju hur skönt ut som hellst.

http://www.missde.blogg.se

 
Sandra, mamma till Ludde

Sandra, mamma till Ludde

24 juli 2010 23:08

Fin blogg du har!

Inga påhopp eller så, men det bästa är om hon oftast dricker bara rent vatten istället för sån bland juice :) Risken är att hon till slut vägrar dricka vanligt vatten för att juicen är godare! Kör med vatten, så länge det går :)


Ha en trevlig helg och titta gärna in hos mig! :)

http://luddelitosmamma.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berglund - 15 februari 2011 17:47

Nu är det såhär att jag har bytt ställe, bloggar nu på blogg.se men följ mig gärna där, jag hoppas min uppdatering ska gå lite bättre nu när vi fått hem våran dator igen. följ mig på minchannel.blogg.se   älskar er ;) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 19:04


     är ute efter en ny mobil, eftersom min sony ericsson vivaz pro gick sönder, och jag skicka den på lagning så gav dom tillbaka pengarna ist för att laga den. så nu blire denna tror jag. :) ngn som  har den. fördelar/nackdelar ? :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:22

snart är min lilla Nellie 11 månader, 10 dagar kvar, sen äre bara en månad till hon fyller ett :) huga tiden har gått för fort :/ Just nu är det så mkt saker som händer i utveckling hos channel, hos håller just nu på att lära sig stå själv, som ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:21

jag tänkte ju bomba er med några inlägg nu , inte för ni klagar på den lilla uppdatering jag har, utan bara för att jag vill :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:15

hoppas ni kan se denna nu då :)           några låtar som spelar väldigt flitigt hos mig just nu. :) enjoy ...

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards