17 år och Mamma

Direktlänk till inlägg 6 juli 2010

gatufest :D

Av Johanna Berglund - 6 juli 2010 22:19

HELLU KÄRA BLOGGLÄSARE!!! HUR MÅR NI IDAG ? JAG MÅR IAF BRA. ELLER JAG ÄR LITE TRÖTT OCH SLÖ. MEN DET HÖR JU TILL NÄR MAN FÅR KLIVA UPP PÅ MORGONEN. ÄSCH I LOVE IT :D JAG FÅR KKLIVA UPP OCH MÖTA MIN ÄLSKADE DOTTERS LEENDE VARJE MORGON JAG TAR UPP HENNE :D VAD HAR NI GJORT IDAG? GATUFEST? HMM.. TROR JAG VISSA KANSKE :P SJÄLV SÅ BLEV DET INGET. VARKEN IGÅR ELLER IDAG . MEN IMORGON SKA VI DIT. FÖRST EN SVÄNG PÅ DAGEN. SEDAN  PÅ KVÄLLEN SKA VI DIT OCKSÅ. DÅ SKA CHANNEL FÅ VARA HOS HENNES FARMOR :D OCH PÅ TORSDAG KANSKE VI ÅKER DIT EN SVÄNG PÅ DAGEN. OCH PÅ FREDAG SKA VI OCKSÅ IN PÅ KVÄLLEN KANSKE DAGEN. OCH DÅ SKA HON VARA HOS PAPPA ( HENNES MORFAR). SKA FÅ HA LITE EGENTID OCH HA KUL ;D OM DET INTE SLUTAR MED ATT JAG FÅR ÅNGEST BLIR JÄTTE LEDSEN OCH BÖRJAR BÖLA PÅ BUSSEN IN TILL STAN. KÄNNS SOM ATT JAG KOMMER ÅNGRA MIG OCH ÅKA HEM OCH HÄMTA HENNE. :P  MEN FÅR FÖRSÖKA OCH INTE TÄNKA PÅ DET. ÄVEN OM HON ÄR VÄRLDENS SNÄLLASTE OCH ÄR LÄTT OCH TA HAN OM SÅ BEHÖVER JAG DOM HÄR TVÅ KVÄLLARNA. HAR INTE GJORT NÅTT PÅ TYP 1 ÅR. OCH DET HÄR ÄR NOG DEN ENDA GÅNGEN JAG KOMMER DRICKA TILLS DEN DAG JAG FYLLER 18. OCH EFTERSOOM JAG FYLLER ÅR DEN 30 DECEMBER SÅ ÄRE JU ETT TAG KVAR TILL DESS. OCH JAG FÖRTJÄNAR DETHÄR.  :D  OCH NU PÅ LÖRDAG ÅKER JUANS SYRRA TILL  TYSKLAND. SÅ NU STANNAR DOPPLANERINGEN UNGEFÄR. INTE HELT. MEN MÅSTE JU HA HJÄLP AV HENNE OCH MEDLA MED HENNES MAMMA EFTERSOM HON PRATAR BARA LITE SVENSKA. SÅ NU HOPPAS JAG DOPINBJUDNINGSKORTEN KOMMER DENHÄR VECKAN ANNARS KAN VI INTE HÄMTA UT DOM FÖRRÄN 11 AUGUSTI. OCH DET BLIR JÄTTE SENT ATT SKICKA DOM DÅ. AJA DET LÖSER SIG SÄKERT. NUU HAR JAG BABBLAT PÅ FÖR LÄNGE HÄR. SÅ NUU SKA JAG SPELA CALL OF DUTY. SOM VI ÄNTLIGEN FICK TILLBAKA AV SEGASTE MÄNNISKAN I VÄRLDEN (ANDRES) SKÄMT O SIDO. SNÄLL KILLE MEN LAT IBLAND. HMM.....  HÖR AV ER OM NI SKA PÅ GF IMORGON DAG/KVÄLL ELLER FREDAG :) OM NI HÖR AV ER PÅ DAGEN FÅR NI SOM INTE TRÄFFAT CHANNEL ÄN GÖRA DET. NI SOM KÄNNER MIG OCH HAR MITT NUMMER RING ELLE SMSA. NI SOM INTE HAR. SKRIV HÄR :)    IGÅR SÅ TOG JAG UR MJUKLIFTEN (LIGGDELEN) I VAGNEN SÅ JAG KUNDE FÄLLA UPP RYGGSTÖDET. DÅ PLANEN VAR ATT IDAG ÅKA IN PÅ STAN SÅ VILLE JAG INTE GÅ RUNT OCH BÄRA PÅ HENNE. EFTERSOM NU NÄR HON INSET ATT DET ÄR ROLIGARE OCH SITTA FÖR DÅ SER MAN ALLT :P SÅ VÄGRAR HON LIGGA NER IBLAND. FAST HAR GJORT LITE MYSIGARE I VAGNEN FÖR PÅ ENA SIDAN VAR DET SÅ HÅRT :) OCH VID VARJE GUPP SÅ SLOG HON I HUVUDET. SÅ JAG LA EN JÄTTE TUNN MADRASS OCH VEK DEN VID SIDORNA. OCH EN KUDDE UNDER STJÄRTEN. BILDER KOMMER SÄKERT IMORGON :D  GOODNATT :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Berglund - 15 februari 2011 17:47

Nu är det såhär att jag har bytt ställe, bloggar nu på blogg.se men följ mig gärna där, jag hoppas min uppdatering ska gå lite bättre nu när vi fått hem våran dator igen. följ mig på minchannel.blogg.se   älskar er ;) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 19:04


     är ute efter en ny mobil, eftersom min sony ericsson vivaz pro gick sönder, och jag skicka den på lagning så gav dom tillbaka pengarna ist för att laga den. så nu blire denna tror jag. :) ngn som  har den. fördelar/nackdelar ? :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:22

snart är min lilla Nellie 11 månader, 10 dagar kvar, sen äre bara en månad till hon fyller ett :) huga tiden har gått för fort :/ Just nu är det så mkt saker som händer i utveckling hos channel, hos håller just nu på att lära sig stå själv, som ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:21

jag tänkte ju bomba er med några inlägg nu , inte för ni klagar på den lilla uppdatering jag har, utan bara för att jag vill :) ...

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:15

hoppas ni kan se denna nu då :)           några låtar som spelar väldigt flitigt hos mig just nu. :) enjoy ...

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Ovido - Quiz & Flashcards