17 år och Mamma

Alla inlägg den 13 februari 2011

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 19:04

  


är ute efter en ny mobil, eftersom min sony ericsson vivaz pro gick sönder, och jag skicka den på lagning så gav dom tillbaka pengarna ist för att laga den.

så nu blire denna tror jag. :)

ngn som  har den. fördelar/nackdelar ? :)

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:22

snart är min lilla Nellie 11 månader, 10 dagar kvar, sen äre bara en månad till hon fyller ett :) huga tiden har gått för fort :/


Just nu är det så mkt saker som händer i utveckling hos channel, hos håller just nu på att lära sig stå själv, som hon egentligen kan men vågar inte släppa taget, jag vet för jag lurat henne några gånger (taskigkt jag vet, men hon måste ju lära sig ).

att gå själv är det nog ett tag till, hon är jätte duktig när man håller henne i armarna och så men när man släpper så sätter hon sig ner :P


-hon dricker och pipmugg själv

-plockar också upp med fingrarna, hon tar små tuggor och stoppar inte in mer förrän resten är slut :P

-hon slåss. ( ingen aning om vart det kommer ifrån) det är ju inte hårt. men hon klppar till en rätt vad det är :P

-hon höjer rösten också . hon "pratar" med en, om jag säger nått så låter hon :P

-hon dansar när hon hör musik :)

-drar ut allt kläder ur sin byrå, sedan försöker hon stoppa tillbaka det. samma med kökslådor och leksakslådor.

- hon kan komma och lägga huvudet på benen eller där hon kommer åt :P det betyder att hon vill mysa :p

- vinkar när man säger hej eller hejdå. vinkar också för uppmärksamhet.

-klappar händerna när hon tkr något är roligt, eller hon gjort något bra :P

- har 5 st tänder, 2 uppe och 3 st nere :)

 kmr inte på så mkt mer nu, fråga om ni undrar ngt ;)

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:21

jag tänkte ju bomba er med några inlägg nu , inte för ni klagar på den lilla uppdatering jag har, utan bara för att jag vill :)

Av Johanna Berglund - 13 februari 2011 18:15

hoppas ni kan se denna nu då :)






några låtar som spelar väldigt flitigt hos mig just nu. :) enjoy

Tidigare månad - Senare månad

besöksräknare :)

Bloggsvar !

About me :)

Hej, Johanna heter jag, är mamma till en underbar liten dotter som föddes 100323, vägde 2828 g och var 48 cm "lång", fick namnet channel. i min blogg kommer ni få läsa om min vardag tsm med channel och Juan (pojkvän, och pappan till barnet )

Bubbleroom

bloggerfy

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011
>>>

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Sök i bloggen

Tidigare år

bloggar jag läser

rösta !

När tror ni channel kommer börja gå, helt själv utan stöd ?
 9 månader
 10 månader
 11 månader
 12 månader/ 1 år
 13 månader/ 1 år & 1 månad
 14 månader/ 1 år & 2 månader
 15 månader/ 1 år & 3 månader
 16 månader/ 1 år & 4 månader
 17 månader/ 1 år & 5 månader
 18 månader/ 1 år & 6 månader

Skapa flashcards